Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Praca w Muzeum Literatury

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy pomocnik muzealny w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie na umowę o pracę w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku pracy: pomocnik muzealny, w wymiarze pełnego etatu, od 01.06.2025 roku.

Miejsce pracy: siedziba główna przy Rynku Starego Miasta 20 wraz z Oddziałami (ul. Trawiasta, ul. Jarosława Dąbrowskiego 51, Al. Niepodległości 210 m. 10, ul. Progi 1 m. 13)

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Nadzór nad ekspozycją stałą i wystawami czasowymi często w weekendy zgodnie z harmonogramem pracy.
  2. Pomoc w prawidłowym funkcjonowaniem i wyglądem obiektu.
  3. Obsługa w czasie imprez/wydarzeń organizowanych na terenie Muzeum.
  4. Dbanie na bieżąco o czystość i estetyczny wygląd w obiekcie.
  5. Mycie szyb, luster i posadzek pomieszczeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz lamperii, balustrad, parapetów, itp. (wg potrzeb).
  6. Niezwłoczne zawiadamianie kierownika o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie, w miarę możliwości, doraźnych środków niezbędnych do ochrony pracowników i mienia przed zaistniałymi zagrożeniami.
  7. Dbanie o należyty stan narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości.
  8. Wykonywanie innych czynności w zakresie obsługi logistycznej, utrzymania porządku
    i czystości wynikających z przepisów i zarządzeń Dyrektora Muzeum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku .
  2. Wykształcenie zasadnicze.

TERMIN OGŁOSZENIA: do 06.06.2025 roku

TERMIN ROZPOCZECIA PRACY: od zaraz

BENEFITY:

  1. Przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta.
  2. Pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne.
  3. Legitymacja pracownicza uprawniająca do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
  4. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  1. Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
  2. Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;
  3. Inne należy wpisać jakie.
  4. Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem: rekrutacja administracja.

BENEFITY:

  1. Przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta.
  2. Pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne.
  3. Legitymacja pracownicza uprawniająca do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
  4. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 06.06.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. nr 119, s. 1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
    a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
    b) 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
    c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  7. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    d) prawo do usunięcia danych osobowych;
    e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3–5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  10. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

___________________

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy specjalista ds. zamówień publicznych w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie w Dziale Administracyjno - Gospodarczym na stanowisku pracy: specjalista ds. zamówień publicznych w wymiarze pełnego etatu.

Miejsce pracy: siedziba główna muzeum przy Rynku Starego Miasta 20.

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań, udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna,
  2. Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych ML,
  3.  Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej zamówień publicznych,
  5. Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
  6. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych,
  7. Archiwizacja dokumentów dot. zamówień publicznych.
  8. Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
  9. Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja, prowadzenie rejestru i opisywanie faktur
  10. Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych
  11. Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  12.  Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum
  13.  Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum
  14.  Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  15. Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
  16. Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji
  17. Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, w tym co najmniej rok doświadczenia w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiającego,
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne),
  3. Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych na podstawie ustawy PZP;

.WYMAGANIA DODATKOWE:

  1.  Znajomość narzędzi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  2. Dodatkowy atutem będzie znajomość platformy e-zamówienia oraz ukończone kursy i szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP.

TERMIN OGŁOSZENIA:

30.05.2025 r.

BENEFITY:

  1. przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
  2. pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  3. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.   Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;

2.   Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;

3.   Inne należy wpisać jakie.

4.   Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”
(podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem  rekrutacja administracja.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 30.05.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie
    z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  2. 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5.  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Autor informacji/strony: Alicja Szóstka
Data publikacji w Biuletynie: piątek, 23 maja 2025r. godz.: 11:39

Statystyki wyświetleń: 1 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 3 699.

Liczba zmian (edycji): 31. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-250-pracawmuzeumliteratury.html
Data wygenerowania wydruku: piątek, 23 maja 2025r. godz.: 20:42



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-250-pracawmuzeumliteratury.html