Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Statystyki

Licznik odwiedzin: 55 180

Dziś odwiedzin: 23. Teraz na naszej stronie: 1 osoba.

Data uruchomienia Biuletynu: czwartek, 22 lutego 2024r.

Czy wiesz, że?

Dostęp do wszystkich treści naszego Biuletynu możliwy jest także poprzez klawiaturę. Kliknij klawisz TAB aby uruchomić dodatkowe menu szybkiego wyboru.

Praca w Muzeum Literatury

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy POMOCNIK MUZEALNY w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie na umowę o pracę w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku pracy: pomocnik muzealny w wymiarze pełnego etatu od 01.06.2025 roku.

Miejsce pracy: siedziba gł. przy Rynku Starego Miasta 20. wraz z Oddziałami (ul. Trawiasta, ul. Jarosława Dąbrowskiego 51, Al. Niepodległości 210 m. 10, ul. Progi 1 m. 13)

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Nadzór nad ekspozycją stałą i wystawami czasowymi często w weekendy zgodnie z harmonogramem pracy,
  2. Pomoc w prawidłowym funkcjonowaniem i wyglądem obiektu,
  3. Obsługa w czasie imprez/wydarzeń organizowanych na terenie Muzeum,
  4. Dbanie na bieżąco o czystość i estetyczny wygląd w obiekcie.
  5. Mycie szyb, luster i posadzek pomieszczeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz lamperii, balustrad, parapetów, itp. - wg potrzeb.
  6. Niezwłoczne zawiadamianie kierownika o  dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie, w miarę możliwości, doraźnych środków niezbędnych do ochrony pracowników i mienia przed zaistniałymi zagrożeniami.
  7. Dbanie o należyty stan narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości.
  8. Wykonywanie innych czynności w zakresie obsługi logistycznej, utrzymania porządku i czystości wynikających z przepisów i zarządzeń Dyrektora Muzeum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku .
  2. Wykształcenie zasadnicze.

TERMIN OGŁOSZENIA:  do 11.05.2025 r.

TERMIN ROZPOCZECIA PRACY :  od 01.06.2025 r.

BENEFITY:

  1. przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
  2. pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  3. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
  4. zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.   Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;

2.   Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;

3.   Inne należy wpisać jakie.

4.   Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”
(podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem  rekrutacja administracja.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 11.05.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  2. 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5.  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

________________________

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy KONSERWATOR OBIEKTU w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie na umowę o pracę w Dziale Administracyjno - Gospodarczym na stanowisku pracy: konserwator obiektu w wymiarze pełnego etatu od 01.06.2025 roku.

Miejsce pracy: siedziba gł. przy Rynku Starego Miasta 20. wraz z Oddziałami (ul. Trawiasta, ul. Jarosława Dąbrowskiego 51, Al. Niepodległości 210 m. 10, ul. Progi 1 m. 13)

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Dbanie na bieżąco o czystość i estetyczny wygląd w obiekcie oraz wokół budynku (w tym wywieszanie flagi państwowej).
  2. Mycie szyb  i luster - wg potrzeb.
  3. Mycie posadzek pomieszczeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku oraz lamperii, balustrad, parapetów, itp. - wg potrzeb lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu.
  4. W sezonie zimowym: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota oraz posypywanie piaskiem w czasie gołoledzi wszystkich chodników, schodów i przejść oraz z ciągów komunikacyjnych,
  5. W sezonie letnim: pielęgnacja zieleni w ogrodzie muzeum, pielenie, nawożenie i  podlewanie roślin oraz koszenie trawy.
  6. Wykonywanie drobnych napraw i usuwanie usterek; hydraulicznych, ślusarskich; drobne prace malarskie, remontowe, pomoc w montażu wystaw i pokazów w siedzibie gł. i oddziałach ML.
  7. Pomoc logistyczna przy wydarzeniach organizowanych w Muzeum.
  8. Wykonywanie czynności spedycyjnych oraz konwojowanie przewożonego ładunku, pomoc przy rozładunku dostaw oraz dystrybucji wyposażenia i materiałów do pomieszczeń muzealnych.
  9. Nadzorowanie wszelkich prac remontowo- modernizacyjnych oraz usługowych wykonywanych w budynku przez firmy zewnętrzne.
  10. Niezwłoczne zawiadamianie kierownika o  dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz podejmowanie, w miarę możliwości, doraźnych środków niezbędnych do ochrony pracowników i mienia przed zaistniałymi zagrożeniami.
  11. Dbanie o należyty stan narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości.
  12. Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania porządku i czystości powierzonych pomieszczeń i terenu wynikających z przepisów i zarządzeń Dyrektora Muzeum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku .
  2. Wykształcenie zasadnicze lub średnie.

TERMIN OGŁOSZENIA:  do 11.05.2025 r.

TERMIN ROZPOCZECIA PRACY :  od 01.06.2025 r.

BENEFITY:

  1. przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
  2. pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  3. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
  4. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.   Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;

2.   Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;

3.   Inne należy wpisać jakie.

4.   Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”
(podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem  rekrutacja administracja.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 11.05.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  2. 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5.  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

________________________

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy: specjalista ds. zamówień publicznych w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie w Dziale Administracyjno - Gospodarczym na stanowisku pracy: specjalista ds. zamówień publicznych w wymiarze pełnego etatu.

Miejsce pracy: siedziba gł. muzeum przy Rynku Starego Miasta 20.

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań, udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna,
  2. Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych ML,
  3.  Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
  5. Archiwizacja dokumentów dot. zamówień publicznych.
  6. Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
  7. Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja, prowadzenie rejestru i opisywanie faktur,
  8. Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych,
  9. Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej, 
  10. Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum, 
  11. Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum, 
  12. Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej, 
  13. Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji, 
  14. Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji, 
  15. Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, w tym co najmniej rok doświadczenia w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiającego,
  2. Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne),
  3. Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych na podstawie ustawy PZP;

.WYMAGANIA DODATKOWE:

  1.  Znajomość narzędzi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  2. Dodatkowym atutem będzie znajomość platformy e-zamówienia oraz ukończone kursy i szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP.

TERMIN OGŁOSZENIA: 18.04.2025 r.

WYNAGRODZENIE:

Wysokość wynagrodzenia na okresie próbnym  brutto: ok. 7 750,00 - 8 990, 00 /uzależnione od stażu pracy/

BENEFITY:

  1. przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
  2. pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  3. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.   Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;

2.   Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;

3.   Inne należy wpisać jakie.

4.   Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”
(podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem  rekrutacja administracja.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum..
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 18.04.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  2. 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5.  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

_______________________

Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy pracownik gospodarczy w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie w Dziale Administracyjno - Gospodarczym na stanowisku pracy: pracownik gospodarczy w wymiarze pełnego etatu. Miejsce pracy: siedziba gł.muzeum przy Rynku Starego Miasta 20.

Wysokość wynagrodzenia brutto: ok. 4 750,00 – 5 510,00 zł /uzależnione od stażu pracy/

DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  1. utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, socjalnych, sanitariatach i częściach wspólnych nieruchomości min. korytarze, hol, patio;
  2. zamiatanie i mycie podłóg, schodów, posadzki, odkurzanie, m.in. dywanów czy wykładzin, ścieranie kurzy z różnych powierzchni, mycie okien, drzwi, balustrady itp., opróżnianie koszy na śmieci;
  3. czyszczenie i dezynfekcja toalet, umywalek i podłóg, uzupełnianie artykułów sanitarnych, takich jak papier toaletowy i mydło.
  4. zmywanie naczyń.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. dyspozycyjność praca od pn. do pt. w godzina 6:30 -7:00 – 14:30 – 15:00;
  2.  wykształcenie zawodowe lub równorzędne.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1.  Doświadczenie  na podobnym stanowisku.

BENEFITY:

  1. umowę o pracę,
  2. przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
  3. pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
  4. legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :

1.   Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;

2.   Kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz staż pracy;

3.   Inne należy wpisać jakie.

4.   Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).

Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres   lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem  rekrutacja administracja.

POUCZENIE:

  1. Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum..
  2. Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
  3. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
  4. Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
  5. Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 5 będą  zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
  6. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 13.04.2025.
  7. Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
  2.  Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  4. Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  5. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
  2. 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5.  prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Autor informacji/strony: Alicja Szóstka
Data publikacji w Biuletynie: środa, 16 kwietnia 2025r. godz.: 12:17

Statystyki wyświetleń: 14 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 3 167.

Liczba zmian (edycji): 28. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-244-pracawmuzeumliteratury.html
Data wygenerowania wydruku: sobota, 19 kwietnia 2025r. godz.: 10:17



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-244-pracawmuzeumliteratury.html