Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.
Przejdź do aktalnej wersji strony
Praca w Muzeum Literatury
Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy asystent/adiunkt w Dziale Fonicznym, Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:
Zatrudnienie na stanowisku pracy: asystent/adiunkt, w wymiarze pełnego etatu. Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa.
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- przeprowadzanie, gromadzenie i opracowywanie naukowe nagrań wywiadów z pisarzami do celów archiwalnych;
- filmowanie i nagrywanie spotkań, wystaw i imprez literackich odbywających się w Muzeum i poza nim (np.: PEN Club, Klub Księgarza, IBL, Stowarzyszenie Pisarzy Polskich i Związek Literatów Polskich);
- nagrywanie wybranych programów telewizyjnych i radiowych dotyczących życia i twórczości pisarzy;
- tworzenie komputerowej bazy zbiorów działu fonicznego;
- przechowywanie i zabezpieczanie posiadanych zbiorów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Stanowisko adiunkta wynika z art. 32 a ust. 3 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach Dz. U. z 2022 r. poz. 385, co oznacza, że: warunkiem kandydatury jest „dyplom ukończenia studiów ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów”;
- Stanowisko asystenta wynika z art. 32 a ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach Dz. U. z 2022 r. poz. 385, co oznacza, że: warunkiem kandydatury jest „dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów”
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność - praca od pn. do pt.
- Język angielski w stopniu komunikatywnym.
TERMIN OGŁOSZENIA: 13.04.2025 r.
WYNAGRODZENIE:
Wysokość wynagrodzenia brutto: ok. 7 125,00 – 8 265,00 zł /uzależnione od stażu pracy/
BENEFITY:
- przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
- dofinansowanie do pakietu medycznego, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
- legitymacja pracownicza uprawniająca do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :
1. Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
2. Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;
3. Inne należy wpisać jakie.
4. Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).
Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem: rekrutacja adiunkt/asystent Dział Foniczny do dnia 13.04.2025 roku.
POUCZENIE:
- Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum.
- Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
- Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
- Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 13.04.2025.
- Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie
z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa. - Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
- 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
________________________
Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy: specjalista ds. zamówień publicznych w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:
Zatrudnienie w Dziale Administracyjno - Gospodarczym na stanowisku pracy: specjalista ds. zamówień publicznych w wymiarze pełnego etatu.
Miejsce pracy: siedziba gł. muzeum przy Rynku Starego Miasta 20.
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- Organizowanie i prowadzenie przy współudziale zespołów merytorycznych postępowań, udział w pracach komisji przetargowych oraz ich obsługa biurowo-organizacyjna,
- Prowadzenie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z przeprowadzanymi postępowaniami, przygotowywanie projektów umów, opinii w zakresie prowadzonego postępowania oraz aktów wewnętrznych ML,
- Przygotowanie pism i wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- Sporządzanie i publikowanie sprawozdań i raportów,
- Archiwizacja dokumentów dot. zamówień publicznych.
- Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
- Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja, prowadzenie rejestru i opisywanie faktur,
- Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
- Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum,
- Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum,
- Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
- Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji,
- Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji,
- Koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych, w tym co najmniej rok doświadczenia w zakresie przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiającego,
- Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne),
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych na podstawie ustawy PZP;
.WYMAGANIA DODATKOWE:
- Znajomość narzędzi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość platformy e-zamówienia oraz ukończone kursy i szkolenia z zakresu stosowania ustawy PZP.
TERMIN OGŁOSZENIA: 18.04.2025 r.
WYNAGRODZENIE:
Wysokość wynagrodzenia na okresie próbnym brutto: ok. 7 750,00 - 8 990, 00 /uzależnione od stażu pracy/
BENEFITY:
- przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
- pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
- legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :
1. Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
2. Kopia dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie oraz staż pracy;
3. Inne należy wpisać jakie.
4. Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).
Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja administracja.
POUCZENIE:
- Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum..
- Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
- Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
- Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 4 będą zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 18.04.2025.
- Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
- 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
_______________________
Dyrektor Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy pracownik gospodarczy w Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA:
Zatrudnienie w Dziale Administracyjno - Gospodarczym na stanowisku pracy: pracownik gospodarczy w wymiarze pełnego etatu. Miejsce pracy: siedziba gł.muzeum przy Rynku Starego Miasta 20.
Wysokość wynagrodzenia brutto: ok. 4 750,00 – 5 510,00 zł /uzależnione od stażu pracy/
DO GŁÓWNYCH ZADAŃ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, salach konferencyjnych, socjalnych, sanitariatach i częściach wspólnych nieruchomości min. korytarze, hol, patio;
- zamiatanie i mycie podłóg, schodów, posadzki, odkurzanie, m.in. dywanów czy wykładzin, ścieranie kurzy z różnych powierzchni, mycie okien, drzwi, balustrady itp., opróżnianie koszy na śmieci;
- czyszczenie i dezynfekcja toalet, umywalek i podłóg, uzupełnianie artykułów sanitarnych, takich jak papier toaletowy i mydło.
- zmywanie naczyń.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- dyspozycyjność praca od pn. do pt. w godzina 6:30 -7:00 – 14:30 – 15:00;
- wykształcenie zawodowe lub równorzędne.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
BENEFITY:
- umowę o pracę,
- przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta,
- pakiet medyczny, indywidualne ubezpieczenie zdrowotne,
- legitymacja pracownicza uprawniający do zniżek i bezpłatnych wejść do Muzeum.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA :
1. Curriculum Vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej;
2. Kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz staż pracy;
3. Inne należy wpisać jakie.
4. Klauzula o treści: ” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO” (podpisana odręcznie).
Osoby zainteresowane prosimy przesłanie kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres lub pocztą tradycyjną na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja administracja.
POUCZENIE:
- Rozstrzygnięcie rekrutacji nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza stanowi jedynie rekomendacje, w tym zakresie dla Dyrektora Muzeum. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Dyrektor Muzeum..
- Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia rekrutacji bez podania przyczyn.
- Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
- Dokumenty pozostałych osób będą do odebrania w Muzeum przez okres 7 dni od zakończenia naboru.
- Jeśli dokumenty nie zostaną odebrane w terminie o którym mowa w pkt. 5 będą zniszczone przez komisję w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji.
- Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na podany wyżej adres w terminie do dnia 13.04.2025.
- Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
- Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Literatury imienia Adama Mickiewicza w Warszawie z siedzibą przy ul. Rynek Starego Miasta 20 (00-272) Warszawa.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Przysługuje Państwu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 oraz § 3-5-ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
- 2art. 6ust. 1lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221§1 oraz §3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawiązanej z Administratorem Danych Osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.