Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.

Przejdź do aktalnej wersji strony

Praca w Muzeum Literatury

Nazwa stanowiska: Specjalista/Specjalistka ds. zamówień publicznych;

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowe obowiązki:

  1. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych regulacji muzeum lub innych procesów zakupowych
  2. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych z bieżącą działalnością muzeum
  3. Organizowanie oraz udział w pracach komisji przetargowej
  4. Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
  5. Koordynacja czynności związanych z zawarciem oraz realizacją umowy z wybranym wykonawcą, w tym sporządzenie raportu z realizacji zamówienia
  6. Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja i opisywanie faktur
  7. Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych
  8. Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów
    z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  9. Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum
  10. Przygotowywanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  11. Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum
  12. Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  13. Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
  14. Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek administracja, prawo lub w obszarze prawa zamówień publicznych
  2. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku w instytucjach kultury
  3. Znajomość procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikających
    z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jej aktów wykonawczych
  4. Znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury w zakresie udzielania zamówień publicznych
  5. Znajomość aktualnego stanu prawnego w zakresie zamówień publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych przy użyciu platformy elektronicznej Urzędu Zamówień Publicznych „e-Zamówienia”
  2. Doświadczenie przy wdrażaniu projektów z sektora kultury współfinansowanych ze środków funduszy europejskich
  3. Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  4. Wysoka kultura osobista
  5. Odpowiedzialność, samodzielność, skrupulatność, terminowość
  6. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy: 

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  2. miejsce pracy w sercu Starego Miasta
  3. pakiet medyczny
  4. kasa zapomogowa –pożyczkowa
  5. legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
  6. ubezpieczenie grupowe

Wymagane dokumenty:

  • cv;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. zamówień publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 6 maja 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

  1. na adres e-mail    w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.
  2. osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami (oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).

__________________________________________

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi nabór kandydatek/kandydatów na stanowisko pracy: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji

Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

Opis stanowiska: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji,
    w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych;
  2. organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum (dyżury podczas eventów);
  3. tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
  4. opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
  5. przygotowywanie angażujących treści i prostych grafik do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum;
  6. administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
  7. współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
  8. monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
  9. przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
  10. dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
  11. bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
  12. realizacja kampanii sprzedażowych;
  13. opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
  2. znajomość j. angielskiego (minimum na poziomie B2);
  3. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
  4. doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
  5. dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
  6. doświadczenia w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów, znajomość zasad poprawnej polszczyzny;
  7. umiejętność obsługi CMS
  8. umiejętności obsługi mediów społecznościowych i newslettera, znajomość narzędzi do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;
  9. umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
  10. otwartość, inicjatywa, rozwinięte zdolności organizacyjne;
  11. wysoka kultura osobista;

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
  2. doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
  3. umiejętność obsługi programów graficznych;
  4. odbyte szkolenia z zakresu promocji, marketingu, komunikacji medialnej itp.

Oferujemy:

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  2. ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
  3. możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych

Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej
  2. List motywacyjny
  3. Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/ kandydatami na podstawie przesłanych aplikacji. W tytule wiadomości e-mail/na kopercie z dokumentami proszę wpisać: rekrutacja – specjalistka/specjalista ds. promocji

Dostarczenie zgłoszenia:

  • poczta elektroniczna:
  • na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

(odrzucone oferty zostaną zniszczone)

Rozmowy rekrutacyjne z wybranymi kandydatami rozpoczną się 6 maja 2024 roku.