Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Statystyki

Licznik odwiedzin: 51 410

Dziś odwiedzin: 109. Teraz na naszej stronie: 42 osoby.

Data uruchomienia Biuletynu: czwartek, 22 lutego 2024r.

Czy wiesz, że?

Nasz BIP jest przyjazny dla urządzeń mobilnych. Wszystkie treści poprawnie wyświetlają się na ekranach komputerów, tabletów oraz smartfonów.

Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.

Przejdź do aktalnej wersji strony

Praca w Muzeum Literatury

Nazwa stanowiska: Specjalista/Specjalistka ds. zamówień publicznych;

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowe obowiązki:

  1. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych regulacji muzeum lub innych procesów zakupowych
  2. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych z bieżącą działalnością muzeum
  3. Organizowanie oraz udział w pracach komisji przetargowej
  4. Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
  5. Koordynacja czynności związanych z zawarciem oraz realizacją umowy z wybranym wykonawcą, w tym sporządzenie raportu z realizacji zamówienia
  6. Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja i opisywanie faktur
  7. Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych
  8. Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów
    z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  9. Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum
  10. Przygotowywanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  11. Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum
  12. Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  13. Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
  14. Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek administracja, prawo lub w obszarze prawa zamówień publicznych
  2. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku w instytucjach kultury
  3. Znajomość procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikających
    z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jej aktów wykonawczych
  4. Znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury w zakresie udzielania zamówień publicznych
  5. Znajomość aktualnego stanu prawnego w zakresie zamówień publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych przy użyciu platformy elektronicznej Urzędu Zamówień Publicznych „e-Zamówienia”
  2. Doświadczenie przy wdrażaniu projektów z sektora kultury współfinansowanych ze środków funduszy europejskich
  3. Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  4. Wysoka kultura osobista
  5. Odpowiedzialność, samodzielność, skrupulatność, terminowość
  6. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy: 

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  2. miejsce pracy w sercu Starego Miasta
  3. pakiet medyczny
  4. kasa zapomogowa –pożyczkowa
  5. legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
  6. ubezpieczenie grupowe

Wymagane dokumenty:

  • cv;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. zamówień publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 6 maja 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

  1. na adres e-mail    w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.
  2. osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami (oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).

__________________________________________

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi nabór kandydatek/kandydatów na stanowisko pracy: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji

Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

Opis stanowiska: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji,
    w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych;
  2. organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum (dyżury podczas eventów);
  3. tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
  4. opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
  5. przygotowywanie angażujących treści i prostych grafik do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum;
  6. administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
  7. współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
  8. monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
  9. przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
  10. dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
  11. bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
  12. realizacja kampanii sprzedażowych;
  13. opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
  2. znajomość j. angielskiego (minimum na poziomie B2);
  3. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
  4. doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
  5. dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
  6. doświadczenia w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów, znajomość zasad poprawnej polszczyzny;
  7. umiejętność obsługi CMS
  8. umiejętności obsługi mediów społecznościowych i newslettera, znajomość narzędzi do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;
  9. umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
  10. otwartość, inicjatywa, rozwinięte zdolności organizacyjne;
  11. wysoka kultura osobista;

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
  2. doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
  3. umiejętność obsługi programów graficznych;
  4. odbyte szkolenia z zakresu promocji, marketingu, komunikacji medialnej itp.

Oferujemy:

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  2. ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
  3. możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych

Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej
  2. List motywacyjny
  3. Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/ kandydatami na podstawie przesłanych aplikacji. W tytule wiadomości e-mail/na kopercie z dokumentami proszę wpisać: rekrutacja – specjalistka/specjalista ds. promocji

Dostarczenie zgłoszenia:

  • poczta elektroniczna:
  • na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

(odrzucone oferty zostaną zniszczone)

Rozmowy rekrutacyjne z wybranymi kandydatami rozpoczną się 6 maja 2024 roku.

_____________________________________________________

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi rekrutację kandydatów / kandydatek na stanowisko pracy adiunkt.

Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Nazwa stanowiska: adiunkt

Dział: Głównego Inwentaryzatora

Podstawowe obowiązki:

  1. udział w bieżących pracach związanych z ewidencjonowaniem obiektów Muzeum,
  2. udział w pracach związanych z ruchem muzealiów do/z Muzeum Literatury oraz współpraca wraz z konserwatorem Muzeum nad prawidłowym pakowaniem muzealiów i ich zabezpieczeniem na czas transportu (m.in. sporządzanie umów wypożyczenia, protokołów zdawczo-odbiorczych),
  3. udział w pracach związanych z nabywaniem muzealiów (m.in. sporządzanie umów darowizny, sprzedaży, depozytowych) we współpracy z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum,
  4. właściwe ewidencjonowanie ubytków w zbiorach muzealiów spowodowanych kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
  5. dbałość we współpracy z działami oraz oddziałami Muzeum o zgodność stanu faktycznego muzealiów z ewidencją,
  6. współpraca przy okresowych inwentaryzacjach zbiorów muzealiów (przeprowadzanych metodą spisu z natury),
  7. współpraca z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum w zakresie tworzenia przez nie wirtualnego katalogu zbiorów oraz elektronicznego udostępniania informacji o zbiorach,
  8. współpraca z Działem Finansowo-Księgowym Muzeum przy opracowywaniu polityki rachunkowości Muzeum w zakresie ewidencjonowania, nabywania zbiorów muzealnych,
  9. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań z działalności Muzeum (GUS, NIM, UM, MKiDN).

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów,
  2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w muzeum, preferowane na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem, inwentaryzacją, digitalizacją zbiorów (najchętniej w dziale inwentarzy muzeum),
  3. znajomość przepisów prawa krajowego w zakresie działalności muzeów i ochrony zabytków, a także ewidencjonowania, nabywania i zabezpieczenia zbiorów oraz umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych regulujących procedury związane z nabywaniem i ruchem obiektów,
  4. praktyczna znajomość elektronicznych systemów inwentaryzacji zbiorów (MONA 3W, MUZA),
  5. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność analitycznego myślenia,
  2. umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  3. odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  4. komunikatywność,

Oferujemy:    

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  2. miejsce pracy w sercu Starego Miasta
  3. pakiet medyczny
  4. kasa zapomogowa –pożyczkowa
  5. legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
  6. ubezpieczenie grupowe

Wymagane dokumenty:

  1. cv;
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko adiunkta zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 26 kwietnia 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

  • na adres e-mail   w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.
  • osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.

Uprzejmie informujemy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone)

 

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Autor informacji/strony: Alicja Szóstka
Data publikacji w Biuletynie: piątek, 19 kwietnia 2024r. godz.: 11:59

Statystyki wyświetleń: 117 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 2 938.

Liczba zmian (edycji): 27. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-131-pracawmuzeumliteratury.html
Data wygenerowania wydruku: środa, 2 kwietnia 2025r. godz.: 07:01



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-131-pracawmuzeumliteratury.html