Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.
Przejdź do aktalnej wersji strony
Praca w Muzeum Literatury
Nazwa stanowiska: Specjalista/Specjalistka ds. zamówień publicznych;
Dział Administracyjno-Gospodarczy
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowe obowiązki:
- Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych regulacji muzeum lub innych procesów zakupowych
- Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych z bieżącą działalnością muzeum
- Organizowanie oraz udział w pracach komisji przetargowej
- Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
- Koordynacja czynności związanych z zawarciem oraz realizacją umowy z wybranym wykonawcą, w tym sporządzenie raportu z realizacji zamówienia
- Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja i opisywanie faktur
- Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych
- Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów
z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej - Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum
- Przygotowywanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
- Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum
- Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
- Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
- Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek administracja, prawo lub w obszarze prawa zamówień publicznych
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku w instytucjach kultury
- Znajomość procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikających
z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jej aktów wykonawczych - Znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury w zakresie udzielania zamówień publicznych
- Znajomość aktualnego stanu prawnego w zakresie zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych przy użyciu platformy elektronicznej Urzędu Zamówień Publicznych „e-Zamówienia”
- Doświadczenie przy wdrażaniu projektów z sektora kultury współfinansowanych ze środków funduszy europejskich
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Wysoka kultura osobista
- Odpowiedzialność, samodzielność, skrupulatność, terminowość
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- miejsce pracy w sercu Starego Miasta
- pakiet medyczny
- kasa zapomogowa –pożyczkowa
- legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
- ubezpieczenie grupowe
Wymagane dokumenty:
- cv;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. zamówień publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informacje ogólne:
Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 6 maja 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
- na adres e-mail w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.
- osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami (oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).
__________________________________________
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi nabór kandydatek/kandydatów na stanowisko pracy: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji
Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
Opis stanowiska: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji,
w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych; - organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum (dyżury podczas eventów);
- tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
- opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
- przygotowywanie angażujących treści i prostych grafik do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum;
- administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
- współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
- monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
- przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
- dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
- bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
- realizacja kampanii sprzedażowych;
- opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
- znajomość j. angielskiego (minimum na poziomie B2);
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
- doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
- dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
- doświadczenia w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów, znajomość zasad poprawnej polszczyzny;
- umiejętność obsługi CMS
- umiejętności obsługi mediów społecznościowych i newslettera, znajomość narzędzi do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;
- umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
- otwartość, inicjatywa, rozwinięte zdolności organizacyjne;
- wysoka kultura osobista;
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
- doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
- umiejętność obsługi programów graficznych;
- odbyte szkolenia z zakresu promocji, marketingu, komunikacji medialnej itp.
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
- ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
- możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych
Wymagane dokumenty:
- Curriculum vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej
- List motywacyjny
- Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/ kandydatami na podstawie przesłanych aplikacji. W tytule wiadomości e-mail/na kopercie z dokumentami proszę wpisać: rekrutacja – specjalistka/specjalista ds. promocji
Dostarczenie zgłoszenia:
- poczta elektroniczna:
- na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa
(odrzucone oferty zostaną zniszczone)
Rozmowy rekrutacyjne z wybranymi kandydatami rozpoczną się 6 maja 2024 roku.
_____________________________________________________
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi rekrutację kandydatów / kandydatek na stanowisko pracy adiunkt.
Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie
Nazwa stanowiska: adiunkt
Dział: Głównego Inwentaryzatora
Podstawowe obowiązki:
- udział w bieżących pracach związanych z ewidencjonowaniem obiektów Muzeum,
- udział w pracach związanych z ruchem muzealiów do/z Muzeum Literatury oraz współpraca wraz z konserwatorem Muzeum nad prawidłowym pakowaniem muzealiów i ich zabezpieczeniem na czas transportu (m.in. sporządzanie umów wypożyczenia, protokołów zdawczo-odbiorczych),
- udział w pracach związanych z nabywaniem muzealiów (m.in. sporządzanie umów darowizny, sprzedaży, depozytowych) we współpracy z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum,
- właściwe ewidencjonowanie ubytków w zbiorach muzealiów spowodowanych kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
- dbałość we współpracy z działami oraz oddziałami Muzeum o zgodność stanu faktycznego muzealiów z ewidencją,
- współpraca przy okresowych inwentaryzacjach zbiorów muzealiów (przeprowadzanych metodą spisu z natury),
- współpraca z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum w zakresie tworzenia przez nie wirtualnego katalogu zbiorów oraz elektronicznego udostępniania informacji o zbiorach,
- współpraca z Działem Finansowo-Księgowym Muzeum przy opracowywaniu polityki rachunkowości Muzeum w zakresie ewidencjonowania, nabywania zbiorów muzealnych,
- współpraca przy sporządzaniu sprawozdań z działalności Muzeum (GUS, NIM, UM, MKiDN).
Wymagania niezbędne:
- posiadanie dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w muzeum, preferowane na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem, inwentaryzacją, digitalizacją zbiorów (najchętniej w dziale inwentarzy muzeum),
- znajomość przepisów prawa krajowego w zakresie działalności muzeów i ochrony zabytków, a także ewidencjonowania, nabywania i zabezpieczenia zbiorów oraz umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych regulujących procedury związane z nabywaniem i ruchem obiektów,
- praktyczna znajomość elektronicznych systemów inwentaryzacji zbiorów (MONA 3W, MUZA),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
- komunikatywność,
Oferujemy:
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- miejsce pracy w sercu Starego Miasta
- pakiet medyczny
- kasa zapomogowa –pożyczkowa
- legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
- ubezpieczenie grupowe
Wymagane dokumenty:
- cv;
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko adiunkta zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Informacje ogólne:
Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 26 kwietnia 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
- na adres e-mail w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.
- osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.
Uprzejmie informujemy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone)