Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.

Przejdź do aktalnej wersji strony

Praca w Muzeum Literatury

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi nabór kandydatek/kandydatów na stanowisko pracy: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji

Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

Opis stanowiska: Specjalista/specjalistka ds. promocji w Dziale Promocji

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. opracowywanie oferty programowej Muzeum Literatury, zgodnie z profilem instytucji,
    w tym również we współpracy z działami merytorycznymi w zakresie promocji wydarzeń przez nie realizowanych;
  2. organizacja i koordynacja projektów i wydarzeń na terenie Muzeum (dyżury podczas eventów);
  3. tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
  4. opracowywanie koncepcji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Muzeum;
  5. przygotowywanie angażujących treści i prostych grafik do mediów społecznościowych, administrowanie kanałami społecznościowymi Muzeum;
  6. administrowanie stroną www oraz serwisami www Muzeum, obsługa CMS;
  7. współpraca koncepcyjna przy opracowaniu niestandardowych działań promocyjnych;
  8. monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych;
  9. przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem umów;
  10. dbanie o przestrzeganie przyjętych zasad identyfikacji wizualnej;
  11. bieżąca współpraca z partnerami Muzeum;
  12. realizacja kampanii sprzedażowych;
  13. opracowywanie planów i sprawozdań z działalności Działu i Muzeum oraz inne prace administracyjne związane z obowiązkami Działu Promocji.

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki humanistyczne;
  2. znajomość j. angielskiego (minimum na poziomie B2);
  3. co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, najlepiej w instytucji/organizacji związanej z kulturą;
  4. doświadczenie w organizowaniu eventów, w tym spotkań z udziałem publiczności, wydarzeń kulturalnych, konferencji prasowych;
  5. dyspozycyjność podczas wydarzeń organizowanych przez Dział;
  6. doświadczenia w przygotowywaniu materiałów informacyjnych – umiejętności pisania i redagowania tekstów, znajomość zasad poprawnej polszczyzny;
  7. umiejętność obsługi CMS
  8. umiejętności obsługi mediów społecznościowych i newslettera, znajomość narzędzi do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych;
  9. umiejętność tworzenia kampanii reklamowych Facebook Ads;
  10. otwartość, inicjatywa, rozwinięte zdolności organizacyjne;
  11. wysoka kultura osobista;

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w realizacji projektów o tematyce kulturalnej;
  2. doświadczenie w wypowiadaniu się przed kamerą i mikrofonem;
  3. umiejętność obsługi programów graficznych;
  4. odbyte szkolenia z zakresu promocji, marketingu, komunikacji medialnej itp.

Oferujemy:

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
  2. ciekawą pracę na pograniczu literatury, kultury i mediów;
  3. możliwość współpracy przy ciekawych projektach kulturalnych, popularnonaukowych oraz naukowych

Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae zawierające przebieg nauki i pracy zawodowej
  2. List motywacyjny
  3. Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 r. włącznie. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami/ kandydatami na podstawie przesłanych aplikacji. W tytule wiadomości e-mail/na kopercie z dokumentami proszę wpisać: rekrutacja – specjalistka/specjalista ds. promocji

Dostarczenie zgłoszenia:

  • poczta elektroniczna:
  • na adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza, Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa

(odrzucone oferty zostaną zniszczone)

Rozmowy rekrutacyjne z wybranymi kandydatami rozpoczną się 6 maja 2024 roku.

_____________________________________________________

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi rekrutację kandydatów / kandydatek na stanowisko pracy adiunkt.

Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Nazwa stanowiska: adiunkt

Dział: Głównego Inwentaryzatora

Podstawowe obowiązki:

  1. udział w bieżących pracach związanych z ewidencjonowaniem obiektów Muzeum,
  2. udział w pracach związanych z ruchem muzealiów do/z Muzeum Literatury oraz współpraca wraz z konserwatorem Muzeum nad prawidłowym pakowaniem muzealiów i ich zabezpieczeniem na czas transportu (m.in. sporządzanie umów wypożyczenia, protokołów zdawczo-odbiorczych),
  3. udział w pracach związanych z nabywaniem muzealiów (m.in. sporządzanie umów darowizny, sprzedaży, depozytowych) we współpracy z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum,
  4. właściwe ewidencjonowanie ubytków w zbiorach muzealiów spowodowanych kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
  5. dbałość we współpracy z działami oraz oddziałami Muzeum o zgodność stanu faktycznego muzealiów z ewidencją,
  6. współpraca przy okresowych inwentaryzacjach zbiorów muzealiów (przeprowadzanych metodą spisu z natury),
  7. współpraca z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum w zakresie tworzenia przez nie wirtualnego katalogu zbiorów oraz elektronicznego udostępniania informacji o zbiorach,
  8. współpraca z Działem Finansowo-Księgowym Muzeum przy opracowywaniu polityki rachunkowości Muzeum w zakresie ewidencjonowania, nabywania zbiorów muzealnych,
  9. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań z działalności Muzeum (GUS, NIM, UM, MKiDN).

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów,
  2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w muzeum, preferowane na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem, inwentaryzacją, digitalizacją zbiorów (najchętniej w dziale inwentarzy muzeum),
  3. znajomość przepisów prawa krajowego w zakresie działalności muzeów i ochrony zabytków, a także ewidencjonowania, nabywania i zabezpieczenia zbiorów oraz umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych regulujących procedury związane z nabywaniem i ruchem obiektów,
  4. praktyczna znajomość elektronicznych systemów inwentaryzacji zbiorów (MONA 3W, MUZA),
  5. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność analitycznego myślenia,
  2. umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  3. odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  4. komunikatywność,

Oferujemy:    

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  2. miejsce pracy w sercu Starego Miasta
  3. pakiet medyczny
  4. kasa zapomogowa –pożyczkowa
  5. legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
  6. ubezpieczenie grupowe

Wymagane dokumenty:

  1. cv;
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko adiunkta zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 26 kwietnia 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

  • na adres e-mail   w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.
  • osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.

Uprzejmie informujemy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone)