Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Przeglądasz stronę, która nie jest aktualna
Treść poniżej jest przestarzała i nieaktualna. Przeglądasz wersję strony, która została już zmieniona. Istnieje nowsza wersja tej treści.

Przejdź do aktalnej wersji strony

Praca w Muzeum Literatury

Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie prowadzi rekrutację kandydatów / kandydatek na stanowisko pracy adiunkt.

Miejsce pracy: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Nazwa stanowiska: adiunkt

Dział: Głównego Inwentaryzatora

Podstawowe obowiązki:

  1. udział w bieżących pracach związanych z ewidencjonowaniem obiektów Muzeum,
  2. udział w pracach związanych z ruchem muzealiów do/z Muzeum Literatury oraz współpraca wraz z konserwatorem Muzeum nad prawidłowym pakowaniem muzealiów i ich zabezpieczeniem na czas transportu (m.in. sporządzanie umów wypożyczenia, protokołów zdawczo-odbiorczych),
  3. udział w pracach związanych z nabywaniem muzealiów (m.in. sporządzanie umów darowizny, sprzedaży, depozytowych) we współpracy z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum,
  4. właściwe ewidencjonowanie ubytków w zbiorach muzealiów spowodowanych kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
  5. dbałość we współpracy z działami oraz oddziałami Muzeum o zgodność stanu faktycznego muzealiów z ewidencją,
  6. współpraca przy okresowych inwentaryzacjach zbiorów muzealiów (przeprowadzanych metodą spisu z natury),
  7. współpraca z właściwymi działami oraz oddziałami Muzeum w zakresie tworzenia przez nie wirtualnego katalogu zbiorów oraz elektronicznego udostępniania informacji o zbiorach,
  8. współpraca z Działem Finansowo-Księgowym Muzeum przy opracowywaniu polityki rachunkowości Muzeum w zakresie ewidencjonowania, nabywania zbiorów muzealnych,
  9. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań z działalności Muzeum (GUS, NIM, UM, MKiDN).

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich związanych z zakresem gromadzonych w muzeum zbiorów,
  2. co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w muzeum, preferowane na stanowisku związanym z ewidencjonowaniem, inwentaryzacją, digitalizacją zbiorów (najchętniej w dziale inwentarzy muzeum),
  3. znajomość przepisów prawa krajowego w zakresie działalności muzeów i ochrony zabytków, a także ewidencjonowania, nabywania i zabezpieczenia zbiorów oraz umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych regulujących procedury związane z nabywaniem i ruchem obiektów,
  4. praktyczna znajomość elektronicznych systemów inwentaryzacji zbiorów (MONA 3W, MUZA),
  5. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność analitycznego myślenia,
  2. umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  3. odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  4. komunikatywność,

Oferujemy:    

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  2. miejsce pracy w sercu Starego Miasta
  3. pakiet medyczny
  4. kasa zapomogowa –pożyczkowa
  5. legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
  6. ubezpieczenie grupowe

Wymagane dokumenty:

  1. cv;
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  4. poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko adiunkta zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 26 kwietnia 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

  • na adres e-mail   w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.
  • osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – adiunkt w Dziale Głównego Inwentaryzatora.

Uprzejmie informujemy że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

(oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone)

_____________________________________________________

Nazwa stanowiska: Specjalista/Specjalistka ds. zamówień publicznych

Dział Administracyjno-Gospodarczy

Miejsce pracy: Warszawa

Podstawowe obowiązki:

  1. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych regulacji muzeum lub innych procesów zakupowych
  2. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie zamówień w zakresie działalności kulturalnej związanych z bieżącą działalnością muzeum
  3. Organizowanie oraz udział w pracach komisji przetargowej
  4. Sporządzanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowej
  5. Koordynacja czynności związanych z zawarciem oraz realizacją umowy z wybranym wykonawcą, w tym sporządzenie raportu z realizacji zamówienia
  6. Rozliczanie zamówień publicznych, weryfikacja i opisywanie faktur
  7. Prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych
  8. Śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz przepisów
    z zakresu udzielania zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  9. Przygotowywanie i aktualizowanie planu zamówień publicznych muzeum
  10. Przygotowywanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  11. Prowadzenie rejestru wszystkich zamówień publicznych muzeum
  12. Bieżąca weryfikacja przepisów wewnętrznych muzeum dotyczących realizacji procedur zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej
  13. Udział w obsłudze kontroli, w szczególności przygotowywanie dokumentów do weryfikacji
  14. Wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu Administracji

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek administracja, prawo lub w obszarze prawa zamówień publicznych
  2. Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach zobowiązanych do stosowania prawa zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku w instytucjach kultury
  3. Znajomość procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikających
    z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz jej aktów wykonawczych
  4. Znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury w zakresie udzielania zamówień publicznych
  5. Znajomość aktualnego stanu prawnego w zakresie zamówień publicznych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych przy użyciu platformy elektronicznej Urzędu Zamówień Publicznych „e-Zamówienia”
  2. Doświadczenie przy wdrażaniu projektów z sektora kultury współfinansowanych ze środków funduszy europejskich
  3. Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  4. Wysoka kultura osobista
  5. Odpowiedzialność, samodzielność, skrupulatność, terminowość
  6. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy: 

  1. umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  2. miejsce pracy w sercu Starego Miasta
  3. pakiet medyczny
  4. kasa zapomogowa –pożyczkowa
  5. legitymacja pracownicza uprawnia do zniżek i bezpłatnych wejść do muzeów w Polsce
  6. ubezpieczenie grupowe

Wymagane dokumenty:

  • cv;
  • list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • poniższą klauzulę podpisaną odręcznie o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. zamówień publicznych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych).

Informacje ogólne:

Ofertę zawierającą wymagane dokumenty należy złożyć do 14 kwietnia 2024 roku. Oferty mogą być składane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:

  1. na adres e-mail    w tytule wiadomości proszę podać ogłoszenia: rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.
  2. osobiście na adres Rynek Starego Miasta 20, 00-272 Warszawa z dopiskiem rekrutacja – specjalista ds. zamówień publicznych.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami (oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone).

Metryka tej strony

Podmiot udostępniający informację: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

Autor informacji/strony: Alicja Szóstka
Data publikacji w Biuletynie: poniedziałek, 8 kwietnia 2024r. godz.: 13:53

Statystyki wyświetleń: 53 razy | Wyświetleń wszystkich wersji tej strony: 1 827.

Liczba zmian (edycji): 20. Zobacz: historię zmian tej strony

Kliknięcie przycisku drukuj stronę uruchamia procedurę wydruku w przeglądarce. Pojawia się okno opcji Twojej przeglądarki, które pozwala ustalić parametry wydruku. W treści wydruku pomijane są menu, nagłówki itp. Do drukarki zostanie wysłana jedynie właściwa treść tej strony.

Ten dokument wydrukowano ze strony internetowej:
http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-123-pracawmuzeumliteratury'.html
Data wygenerowania wydruku: czwartek, 21 listopada 2024r. godz.: 16:45



Trwa pobieranie treści strony BIP


http://muzeumliteratury.biuletyn.net.pl/bip-strona-123-pracawmuzeumliteratury'.html